Dmttthemum geçmiş olsun canım öncelikle bugün aynı şey başıma geldi 3 gün önce tahlil verdim beta 2283 çıktı kanamam oldu 1 gün sonra tekrar verdim 715 çıktı bugün hastneye gittim 446 çıktı doktor dış gebelik olduğunu söyledi yani dua edin temiz temiz düşmüş bebek dedi kürtaj veya ameliyata gerek kalmadan dikkat et kendine hakkında hayırlısı olsun üzme kendini vardır Allah’ın bı bildiği