Htc3866 4 haftalık gebeydim öğrendiğimde kese var bebek yok haftaya gel bebeği de görelim dedi beşinci haftam bugün gittim kesen aynı duruyor bebek görünmüyor gelişmemiş dedi basım ağrıyor burnum akıyor hastayım bir de üstüne bu olay bu resmen çaresizlik
HSena38 Htc3866 6+5 idi gittiğim de 8000 e yakındı beta kese var bebek yok korkma geç döllenme olabilir küçüktür daha dedi doktor vajinal ultrason da görüldü içini ferah tut görünür insaAllah 🌸💗
altnbebek Korkma ben 7 haftalıkken gördüm bebeği kalp atışını felan 3 haftalıkken kimyasal gebelikte olabilir demişlerdi az zaman geçsin gelişsin görürsün hayırlısıyla şuan 27 haftalığız darısı başına inşallah
Htc3866 HSena38 haftaya tekrar gideceğim karından bakar olmazsa vajinal ultrason dedi o nasıl oluyor canım korkuyorum
HSena38 Htc3866 korkulacak birşey yok ben hiç bilmiyordum ne olacağını öyle girdim odaya 🙊 Vajina içine bir alet sokuyor öyle bakıyor 🙈🙊
altnbebek Htc3866 korkulcak birşey yok canım eğer normal ultrasyondan göremeyince ordan bakıyorlar alet yardımı ile
Ebru-EY Htc3866 Havuç ye. Çiğ kaju ye. Bunlar gelişim ve tutunma için önemli. Beslenme Doktorum önermişti. Allah’ın izniyle görürsün içini ferah tut 🧿