Deletedmom83940 kızlar kalp atışını 14 ünde duymuştum fakat heyecandan mıdır nedir doktora sormayı unutmuşum kalp atışı nasıl diye az öncede bi post okudum yavaşmış diye aklım takıldı sizce nasıldır anlayan var mı ? 
_peritozu Deletedmom83940 eğer anormal bi durum olsa söylerdi doktor bişey demediyse hiç merek etmeyin 🙏🏻
benimmdunyamm Deletedmom83940 bana hiç atış sayısını falan söylemedi bu güne kadar doktor 27 haftalık olacam sadecs bakiyor güzel diyor aksi durum.olsa söyler
Deletedmom83940 benimmdunyamm bana da söylemedi zaten ilk defa duyduk güzel falan dedi o kadar insan meraklanıyor işte ne bilim