Merhaba 8+6 haftalık hamileyim 5. Haftada kese göründü doktor üç hafta sonra kalp atışı için randevu verdi. Bugün gittiğimde kalp atışını duyamadı, alttan da muayene etti. Ultrasona göre bebek 6+2 görünüyor. Bebek gelişememiş haftasına göre küçük salıya kadar bekleyelim dedi salı da duyamazsa sonlandıracak. Benzer durum yaşayan var mı? Sonrasında kalp atışı duyan