KrlMlkSelmn
Arkadaşlar bu zamana kadar ne mide bulantısı ne de gebeleğin başka bir sıkıntısını yaşadımçok şükür ama iki gündür iştahım açıldı ama aşırı midem bulanıyor öğleden sonra bu normal mi
Doktorum izinli oldugundan gidemiyorumda ama daha pazartesi kontrolümde hiç bir sıkıntı yoktu