Merhaba arkadaşlar doktorum 38+1 de ya da 38+4 te bebeği alacak . Ama bebek daha fazla aşağı inip kanala girmesin diye 38+1de almak istiyo. Bir de bende gebelik şekeri var . O yüzden erken alsak daha iyi diyo. Genelde 39 da alıyorlar diye duydum da 38+1 sizce erken mi?