eyoli Kızlar yarın 13 haftalık olacağız. Bugün doktora gittim. Doktor henüz küçük olduğunu söyledi yine de baktı cinsiyeti için ama yüz üstü yattığı için göremedi. Bir ay sonra kontrolüm var. Ayyyy bir ay nasıl dayanacağım 😐😐
tazebiranne_hg04 eyoli 1 ay beklerseniz hemde cinsiyeti daha netleşmiş olur bizde 16. Haftada zar zor öğrendik ☺️
uraz_ve_annesi- eyoli bende 16. Haftamda öğrendim zor ama mecbur 😑 bir süre sonra eskisi kadar merak etmiyordum ben sağlıklı olması yeter diye düşünüyordum hemen geçer günler hayırlısıyla öğrenirsiniz inşallah
busraayl1 eyoli bende içim kıpır kıpır gitmiştim 12+4 de söylemedi 16. Haftada net söylerim dedi nasıl geçicek zaman bilmiyorum gerçi şuan 14 hafta olduk da 🙈😂
Selcan94 eyoli 14 te bi tahmin yaptı 15 te kesinleşti arkasına doğru döndü göstermemek için direndi sonradan pes etti oğluşum sabret canım öğrenirsin Rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻🥰
eyoli uraz_ve_annesi- İnşallah canım. Sağlıklı olsunlar tabi ama işte ilk çocuk olunca insan heyecan yapıyor merak ediyor☺️
uraz_ve_annesi- eyoli ben hep kız hissediyordum rüyamda bile kız gördüm dedim, kendi kendime kesin kız zaten merak etme ama ultrasonda pipi gördük 😂 zaten 9 ay hep bir merak bir bekleyişle geçiyor
eyoli uraz_ve_annesi- Bende hep erkek hissediyorum rüyamda da erkek gördüm bakalım ne olacak. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏼
Ebru-EY eyoli kız sen iyisin gene 😂 benim ablamın veledi asla göstermedi 😂 6. Aya kadar beklemek zorunda kaldılar 😂 kapanıyordu top gibi asla göstermiyordu 😂
TBeyza eyoli ben 17 haftaligim hala öğrenemedim ben ne edemmm vahhh vahh 😀😀😀😀 böyle giderse doğuma supriz olsun diycem artık napim