Merhaba anneler. Hamilelikte kalp sıkışması yaşayanınız oldumu? Ve ya panik atak. Aniden ölecekmişim gibi oluyorum. İçten gülerken nefesim kesiliyor, gülemiyorum. 34cü haftadayız şimdi. Oksijenim yetmiyormuş gibi hiss ediyorum, çok kötüyüm😔 böyle durumla karşı karşıya kalan oldumu? Ne önerirsiniz?