Herkeze merhaba. Tüp bebekle hamileyim. 6.haftanin sonrarinda cok buyuk bir kanama yasadim. 2 gece hastanede yattim. O gunden beri bebegim hep 4-5 gün geriden geliyor. Bu gun kontrolde doktor surekli geriden geliyro genetik bir sıkınti olabilir dedim ense kalinligi ve burun ölcumu vs. Yapti bir şey cikmadi. Maddi durumunuz varsa nifty testi yaptirin dedi. Fiyati önemli degil ama genetik bir sorun varsada gebeligimi sonlandirmayacagim için kabul etmedim. Ama aklima takildi boyle gebeligi basindan beri geriden gelip sağllikli bir sekilde kucağina alan oldumu ? Yada beslenmemle alakali olanilrmi ? Yediklerime dahada dikkat etsem fark kapanirmi ? Bilgisi olanlar bana yadimci olabilirmi ?