ikizleribeklerken Herkese merhaba pazartesi günü epidurel sezeryanla ikizlerime kavuşacağım. 35. Haftayı doldurmuş oluyoruz.Sizlerin doğumu nasıl geçti? Tecrübeli annelerin Öneri ve fikirlerini bekliyorum. 😊
Rabia344 ikizleribeklerken Bende zorunlu sezaryen olacağım inşallah gününe 1.5 ay kaldı🥲 burada bekliyim bende tecrübeli anne yorumlarını☺️🫶🏻
Hellili ikizleribeklerken benim doğumumda o şekildeydi tabi benim aniden suyum geldiği için plansız oldu ama yine de çok güzeldi bebeklerimin ilk anıma şahit olmak bambaşka bi duygu tarifsiz yani ağrılardan acılardan bahsetmemek daha iyi olur sizin için çünkü her insanın bünyesi farklı benim zor atlattığımı siz çok kolay atlatmıs olabilirsiniz o yüzden güzel yönlerine odaklanmak lazım