Serpilyldz Arkadaslar bugün doktora gittim 8 haftalik hamileyim ve bebeğin kalp atışı yavaş attığını soyledi doktorum boyle olup duzelen var mi?
Deletedmom_12 Serpilyldz canım belki de yeni atmaya baslamıştır korkma. Bende ilk duydugumda 90 dı. Dıger kontrolumda 179 cıktı endiselenme. Bu arada kaç ciktı atım.sayisi
Zeynep0607 Serpilyldz canım 7. Haftamda doktorum da aynısını dedi 10. Haftada tekrar gel dedi gittiğimde gayet güzel herşey yolunda dedi çok şükür kalbini ferah tut❤️
Serpilyldz Deletedmom_12 canim soylemedi kaç attigini ama kese büyümüş bebek haftasini gosteriyor dedi sadece kalp atışı yavaş dedi İnsAllah duzelir🙏
Deletedmom_12 Serpilyldz yok canm ozaman endiselenme diger gittiginde daha hizli atar diyom ya benim doktorum bana ole demisti galuba yeni atmaya baslamis yavas demistiii. Korkma sakin