Misafir-34 ya ne güzel işte ben ilk kızımın hevesiyle herşeyi pembis pembis almıştım küveti maşrafası bile pembe 😀 oyuncaklar salıncaklar herşey ya şimdi bı oğlum olursa kıyafet konusunda hiç şansım yok 0 dan alıncak yeni baştan ,sizi tebrik ederim ne güzel dusunmussunnüz zaten hepsi yeni gibi kalıyor çabuk büyüdükleri için çok mantıklı davranmisssiniz