CaglaG Merhaba kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı 28 haftalık hamileyim doktor bebeğimin makat gelişinde olduğunu söyledi. Sizce döner mi aynı haftalarda aynısını yaşayan var mı acaba?
eda_1997 CaglaG inşallah döner ama benim bebeğim de makat gelişti 41 e kadar bekleyelim demişti doktor 40+2 de suyum gelince acil sezeryana alındım dönmedi yani bebeğim
hunilimom CaglaG büyük kızım 36+4 de döndü küçük kızım da baştan beri makat en son 25 de gittim hala makatti 😂
Betiiiiiii CaglaG daha çook erkeeen bu doktorlar neden bu kdar erken davranip bizleri korkuturlar anlamiyorum yaa bu haftada boyle bi bilgi vermenin anlami ne acaba? Sakin korkup strese girmeyin daha cok erken cunku… saglikla gelsin ins bebişlerimiz🤲🏻
CaglaG Betiiiiiii çok haklısınız döner mi diye sorduğumda dönebilir yeri var dedi ama yine de endişelendim. Aminn inşallah çok teşekkür ederim 🤲🏻🥰