Hifaa İlk bebeğimi kaybettikten sonra bende de bu belirtiler olmuştu. İnşirah suresini okumanızı evinizde internetten açıp dinlemenizi tavsiye ederim.Bi de ben 41 taşa hergün 1 felak 1 nas 1 ihlas okumuştum Manevi rahatlama sağlıyo tavsiye ederim 🤗
Betulsarda Hifaa sana katiliyorum canim bende hergun 7 insirah okuyorum cok rahatlatıyor.. panik atak bende var nefes alamama bogulma korkusu.. bu dua cok iyi rahatlatiyor kizlar okuyun sizde
Betulsarda Sumeyramiray hamileyim diye almiyorum canim ne kadar olsa kimyasal anti depresandan korkuyorum cunku en iyisi allaha siginmak ☺😙
Sumeyramiray [bilinmeyen] hergün ettiğim dualar var namazla birlikte belki zmanla düzelecek hemen duzelcegini sanmıyorum ama sizinde söyledikleriniz biraz olsada rahatlattı beni 😊bana çoğunlukla akşamları geliyir panigim bide yanliz kalınca çok oluyor
Hifaa Sumeyramiray sağol canm en Allah şifa versin en kısa zamanda kurtulursun inşallah. Kendini bebeğine onunla geçirceğin güzel günlere odaklamaya çalış 🤗
elvann Gece kalp çarpıntısıyla uyanıp tansiyonun yükselmesi ölme korkusu Allah kimseye yaşatmasın çok zor bir an önce sağ salim yavrumu kucağıma almak istiyorum🙁(
Sumeyramiray elvann ayni durumdayım cnm bnde hiç gece olmasini istemiyorum uyku haram çok zor uyuyorumm allah yardımcımız olsun
1PrensAnnesiii elvann aynı durum bendede var cnm gece birden geliyor deli gbi dolanıyorum evde sen şimdi nasıl oldu
1PrensAnnesiii Sumeyramiray Sumeyramiray bende senin gbiyim o kadar zorki aynen gece olsun istemiyorum uykudan uyandırıyor ya sen nasılsın şimdi cnm
Sumeyramiray [bilinmeyen] bnde denicem cnm benim genellikle akşamları oluyor gece uyucagim zaman çok oluyor gece bişey bulmam lazım bnm beynimde kini silmem lazım