Ya ben internetten biraz bakayım dedim , beni biraz korkuttu , tsh yüksekliği , düşük yapma , Allah korusun bebekte zeka geriliği tarzı şeyler yazıyor.. gerçi öyle de olsa doktorum bişey söylerdi diye düşünüyorum, yarın tekrar kontrolüm var bakalım , soracağım.