Selam kızlar. Hamilelikten öncede belimde ve bacağımda ağrı oluyordu. Doktora gittiğimde siyatik demişti ilaç kullanınca düzelmişti. Fakat şimdi 11+4 deyiz ve ilaç kullanamıyorum. Son bir haftadır beni yürürken, sağdan sola dönerken, yataktan kalkarken çok zorluyor. Önerisi olan var mı?