Öncelikle söylüyorum isteğe bağlı sezaryen karşıtları lütfen düşüncelerini kendine saklasın 🙏🏻
Şimdi kızlar ben 37+3 deyim. Başından beri normal doğum istiyordum ama geçen akşam suyum geliyor sandık ve ilk defa doğum fikriyle ciddi ciddi yüzleştim ve çok korktum. Normal doğum yapabileceğimi düşünemiyorum artık. Bu fikirden çok uzaklaştım. Regl sancılarına zor dayanan acillik olan biriydim ben normal doğum yapabileceğimi düşünmüyorum ve bu yüzden sezaryen olmak istediğimi doktoruma söylemeyi düşünüyorum. Daha önce doktorumla konuştuğumuzda 39. Haftada sezaryen yaparım demişti. Sorum şu sizce doktoruma söylesem 39. Haftada değilde 38 de yapar mı sezaryeni. Daha fazla beklicek halim kalmadı.