Sjkal_788 Merhaba arkadaşlar ben bugün doktora gittim çatı muanesi yapım dedi doktor ben yok dedim sezeryan istiyorum dedim doktorum yapmadı sizde durumlar ne arkadaşlar 🥰❤️
Naazli Sjkal_788 benimde pazartesi kontrolüm var. Eğer normal doğumda kararlıysan çatı muanesi yapalım demişti ama bende sizin gibi sezaryen isticem.
MihrimahVeAnnesiii Sjkal_788 Benim kordon dolandı iki tur apar topar sezaryene alındım ama normal doğum şansım olsaydı da ben doktora sezaryen derdim😊
Happyy_anne Naazli benimde ilk doğumum olacak ama bilmediğimiz bişeyden korkmayın bence ne kadar acıcak bilmiyoruz bence denemekte fayda zaten olmassa mecbur sezeryan olcak
Naazli Happyy_anne size normal doğumda kolaylıklar diliyorum. Ben sezaryen doğumu tercih edicem 🥰 sağlıkla gelsin bebişler inşallah 🤲🏻
Bebek-C Ben bugün çatı muayenesi oldum ve bebek iri diye sezaryen kararı verdik. Salı gününe doğumum var 🤗
Naazli Sjkal_788 al benden de o kadar. Bende hiç hazır hissetmiyorum. Doğum şeklinin bi önemi yok yeterki sağlıkla gelsin bebişler 🙏🏻🥰🥰
Sjkal_788 Naazli Aynen canım benim herşeyin hayırlısı olsun hakkımızda canım benim yüce rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı da nasip etsin inşallah 🥰❤️