Nsy Merhaba hanımlar hamileliğimin başından beri saçım çok dökülüyordu ve kestirdim. Sorun şu ki omuzlarımda istediğim saçlarım suan enseme zor değiyor🤦🏻♀️ saçı hızlı uzayan biri de değilim acaba önerebileceğiniz bir kür maske şampuan vs var mı? İçeriğinden dolayı hazır üründen korkuyorum ama yağ karışımı vs sorun olmaz sanırım
benimmdunyamm Nsy ay bu kuaförler niye böyle anlamadım hayatımda bir kere bilmediğim kuaföre gittik kuzenimle başka şehirde bir makyaj bir saç yaptı bize resmen bizi Recep ivedige çevirdi ve dünya para istedi şaka gibiydi gerçekten her kuaföre gidilmiyor saçının uzaması için de yılan yağı ve sarımsak yağı kullan canım
hemsirebianne0901 Nsy hepimizin muzdarip oldugu bu kuaförler 😥 Şampuaninizin içine 1ampul bemiks,1ampul bepanthen ,1ampul evigen koyarsanız her sampuan sisenize bittikçe yenilerseniz iyi gelecektir
Bora5832 Nsy her kuaför sonrası mutlaka ağlarım.Asla istediğim boyda olmaz.Sizi çok iyi anlıyorum 🥲 Ben de doğumdan önce saçlarımı kestirdim ve istediğim gibi olmadı sinirden kudurdum resmen.Ertesi gün de doğuma gittim o saçla.İnşallah hızlı uzar saçlarınız.
Nsy benimmdunyamm ay sormayın ya ağladım eve gelip tonca şampuana mi ilave ediliyor yoksa duştan önce mi kullanılıyor acaba
Nsy Askiletotomsu valla ben de sombre düşünüyordum ama sanırım sonsuza kadar sadece düşünce olarak kalacak🥲
Tugba_k5 Nsy evet gerçekten ise yaradı. Ben yağlar da kullanıyordum ama soğan suyu kadar etkili değiller. Çok basit bi soğanı soyun 2 3 parçaya bölün bi litre kadar suya atın kaynasin kaynadıktan sonra kapatın ılıklassin sonra dökün saçınızdan aşağı. Tepeden toplayın safi 1 2 saat beklesin yıkayın bitti :) hatta tekrar başlıyim bende doğumdan sonra döküldü biraz çünkü
Tugba_k5 Nsy farketmez bi havluyla poşetle yada boneyle sar gitsin su damlalamasi için yani:) kız ensene kadar kesene kadar hiç farketmedin mi ben milim milim kontrol ediyorum kuaföru😂😂