Kanımda hayvandan gelen bı enfeksiyon olduğu için Osmaniye’de Adana’ya sevk edildim geldim perinatolojiye dediki doktor 6 haftaya uyumlusun adete göre 8 haftaligim bu hastalıkta genelde düşükle sonuçlanıyor yeni hamileliklerfe dedi benim de bebeğimin kalp atışı yok daha dedi alttan baktı kalbi çok cansız atıyor dedi büyük ihtimal düşük dedi bugün sabahtan beri de aşırı bı kaşık ağrısı ve kahve rengi lekelenme War :(