minikturtam1 Kizlar benim icin tekrardan tahminde bulunurmusunuz. ? Gecen günde tahmin istemistim ama o görüntü net degildi.
minikturtam1 Deletedmom_12 normalde 12+5 olmasi gerekiyor ama kac haftadir her seferinde 4-5 gun kucuk geliyor ultrasona göre 12+1 olarak gözukuyor.
minikturtam1 Ranammmm hayirlisi olsun.😊 Öylemi hissettiniz yoksa teoriye göremi kiz cikiyor ? 😊 Cinsiyet fark etmez tabiki ama bi kizim olmasini cok istiyorum. 🥰
minikturtam1 Princessmom herkez erkek hissettigini söyluyor hayirlisi olsun. Gecen gun yine sormustum ama 4-5 gun geriden geldigi icin belki yanlilma payi olmustur diye dusundum. Ultrasona gore 12+1 normalde 12+5 olmasi lagzim. (Tup bebek)
minikturtam1 Ranammmm ayyy hayirlisi olsunm herkez erkek dedi. Benim icimde hala kiz diye bir his var. Rabbim istegen herkezin gonlune gore versin 😊