Ozlem59 23 haftalik hamileyim sabah uyandigimdan beri bel ağrısı var akintim ya da kanamam yok bebegim gayet hareketli basina gelen varsa lütfen yazsin
mucizemizibekliyoruzz Ozlem59 bel ağrısı olabilir canım normaldir. Sadece düzenli sıklıkla geliyorsa riskli. Doktoruna danışabilirsin
aysecigdem Ozlem59 bebeğiniz erkek galiba bende 22 haftalık hamileyim ve oğlum olacak hayırlısıyla erkek bebek bele vururmuş devit 3 yani vitamin damlasını ihmal etmeyin o biraz rahatlatıyor
Hilallalal Ozlem59 bende 23+5 günlük hamileyim. Özellikle 2 gündür gece belim çok ağrıyor sırtıma vuruyor 😞 benim de erkek
dilekercn Ozlem59 bende 23 haftaligim benim en baslardan beri evde az bi is yapsam agrir bugun mesela birazcik biseyler yaptim simdi cok agriyo
mucizemizibekliyoruzz Ozlem59 belirli bir sürede sancı gibi gibi geliyorsa normal değil mesela her 5 dakikada bir oluyorsa gibi. Normal bir bel ağrınız varsa normal. Doktorunuza söyleyin yinede isterseniz
Edizefeninannesi Ozlem59 30 haftalığım canım bende ve bel ağrısından artık erken doğum yapcam gibi şiddetli ağrıyor bebeğim gayet sağlıklı bende bi sıkıntı yok çok şükür ama bel ağrısı beni maf etti doktorum bol bol dinlen diyor ama ne fayda 😔😔