Kızlar 37 haftalık hamileyim doğuma çok az kaldı göbeğimden aşağı tarafı göremiyorum ağda yapabiliyordum ilk başlarda ama şimdi imkansızlaştı jiletle almaya çalışıncada aşağı tarafları çok göremediğimden ya kesiyorum ya kanatıyorum kuaförede gitmekte istemiyorum çok çabuk enfeksiyon kapıyorum acaba aranızda tüy dökücü kullanan var mı bi zararı olur mu ya da gördünüz mü bi sakınca lütfen yardım🤦🏻♀️🙏🏻