cemreee__ Tusami kuxum çok sevindim hiç korkma önemli olan düzenli artması 10 güne kese görmeye gidersin 😍
Deletedmom727272 Ebru-EY olumsuz hisse kapılmasınlar diye cidden bu yazdığını en üste sabitlemeliler aplikasyona giren herkes görsün😁
Ebru-EY Deletedmom727272 evet ya insan hemen en kötüyü düşünüyor ama neler neler var 😂 pozitif enerji önemli 😂
Omay0707 Tusami kız adrt gecikmesinin 14 günü 40 değerle ögrendim ve sağlıklı elhamdülillah Düzenli kan verip artışa baktır canım
aslhankrhan94 Tusami Beta değeri herkesin farklılık gösteriyor ki. Benim değerim de düşük çıkmıştı doktor gebelik yoktur ama sonra yine kan ver dedi. Elhamdlillah 32 haftalık olduk bile 🤲 Hiç canını sıkma güzel düşün, pazartesi tekrar kan ver 🥰
Ebbruc Tusami 25.42 yle öğrendim 100 olması gereken değer 4.günde 220.90 oldu. Artış hiç belli olmuyor canım doktorlar umutlandırmamak için her ihtimali söylüyolar , inşallah sağlıkla artar değerlerin
Tusami Sahrakaya canım benim adet günüm geçti ya, bilmiyorum 🥹inşallah dediğin gibidir , bu arada Sahra senin ismin mi
Sahrakaya Tusami evet canım Sahra benim ismim ben inanıyorum merak etme hamilesindir çünkü bende senin gibi korkuyordum ama oldu 🥰
Tusami Melismelo dış gebelik olmasında Allah korusun o çok kötüymüş, kimyasal olur diye çok korkuyorum,geçen yıl boş gebelik geçirdim birde ben
Deletedmom727272 Tusami ver cancağazım ver güzel bir haftasonu geçirin şimdi korktun şaşırdın haklı olarak ama salı yine toplaşırız burada😅😅
Gulcingezer Tusami canim hayirli olsn ins dur bakalm kanaman olmadigi muddetce kimyasal diyemeyiz ben oncekini 10 degerle ogrenmistm ins saglikla artar dur baklm bir kac gun bekle 2 katina bi ciksin ina cok sevindm vala 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
YsmnD Tusami bende adet tarihinden 4 gün önce öğrendim 55,25 di erken öğrendiğiniz için 2 gün sonra tekrar verin bakın değer yükselmiş mi