Merhaba anneler. Yenidoğan bebek de emziği ne zaman ve hangi gerekli durumlarda kullanıyorsunuz ? Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim 🙏🏻 Bebeğim 12 günlük ve memeden ayrıldığında uyumadığı için mecbur kullanmak zorunda kaldım. Şimdi ilk kullanımda uykudan sık uyanıyor ve ağzından düşürüyor. Zamanla mı yoluna girer acaba ? Derin bir uykuya geçmedi henüz