handemie Idrar tahlili yaptım eritrosit 14 cıktı doktorumda güzel şeyler söylemedi varmı aranızda böyle olanlar arkadaşlar
cckdlk 8+1 im. Daha bugün verdim ben de idrar tahlili. Bana monurol ilaç yazdı. Hafif enfeksiyon var ilacını kullan bol su iç dedi sadece. 23.4 eritrosit ile..