Bebek-C Ben hamile kalana kadar hep erkekti, benimki de erkek. Ama benden sonra kimi duysam hep kız. 😀
Kelebe05 Deletedmom_12 ya bende hep erkek duydum açıkçası bir kızım var oğlum isterim ama tabi yinede nasip
Deletedmom_12 Kelebe05 bilmiyorum canim benim cevrem.heep kız bnde 9 haftaligim diorumm yuzde yuz kiiiz 😄
Ffatma İlk kızımda da hamileyken erkek senesi diyorlardı bu sene de erkek diyorlar ama ben yine kız doğuracağım inşallah 😄 her şeyim ters