270910 7 buçuk aylık gebeyim ilk gebeliğim her şey çok güzeldi taaki detaylıya kadar.5. Aydan beri mutsuzum.. Bebeğim down olacakmış 🥺 Aldırmayalım günah dedik vicdan azabı olmasın dedik Allahın sınavıdır dedik ama var ya gelin içime sorun :( Kötü hissediyorm . Eşimde bende eskiden ne kadar mutluymuşuz.Burdan görüyorum çocuğum yaramaz yoruyor ya da başka şeyler.İnanın sağlıklı olsun gerisi mühim değil.Sağlıklı çocuğu olan anneler halinize şükredin 🙏 Bizim içimiz paramparça hayat çok boşmuş..
Asil_hatun 270910 bu kesin bisey değil canm sağlıklı da doğabilir bebeğin hamileliğin tadini çıkar aldirmay düşünme
Deletedmom83940 270910 down sendromlu denilip sağlıklı doğan çok bebek var doğmadan bilemezsiniz ikili üçlü testler kesin ve net sonuç vermiyor
minikportakal 270910 belirtilerin neler tarama testleri yanıltıcı olabiliyor bir de onlar öyle güzeller ki lütfen senin imtihanın o melek gibi oluyorlar saf sevgiyi veriyorlar sana elbette herkes ister sağlıklı evlat ama imtihanın olarak düşün olur mu Rabbim inşAllah sağlıklı bi evlat verir sana 🤲
Busra5189 Canım ben çevremde çok duydum dowm sendromlu diyim sağlıklı doğanı canını sıkma tevekkül et Allah yardım eder
Busra5189 270910 canım hiçbir şey yüzde yüzde doğru değildir Sen tüm kalbinle duanı et kader duaya bağlıdır ❤️
inciprenses Benim kuzenim down sendromlu eğitimi falan zor evet ama dünya tatlısı tam bir melek bütün aile hayranız ona insallah siz de doğunca böyle hissedersiniz şu anki düşünceleriniz ve hislerinizi çok normal neticede hayal kurarken kimse down sendromlu bebeğim olsun diye düşünmez o yüzden anneliği bilmediğiniz için bu hisler normal. Belki değildir diye umut bağlamayın down denilip sağlıklı doğan çok bebek var ama amniyosentez kesine yakın bir sonuç verir
Banuss45 270910 Benim arkadaşımada aynısını demişlerdi o da aldırmayı çok düşündü ama bebek sağlıklı doğdu hatta şuan 1,5 yaşında 😊 biz her ne kadar takılma üzme kendini desekte insanın elinde olmadan üzülebiliyo kendini çok strese sokma..
Deletedmom727272 Onlarda allahın bir başka mucizesi a ama şu ülkede artık nolur fetal dna ücretleri düşsün, herpes aşıları, sma testleri ücretsiz olsun ya şu hayat daha yaşanılabilir olsa nolurdu
Gamze_Krzl 270910 Kesinlikle bu şekilde düşünme benim gebeliklerim hep riskli oğluma hamile iken dediğin gbi ayrıntılı ultrasonda down sendromlu dediler amniyosentez yaptrn dediler ama biz rabbim verdiyse vardır bi bildiği diye düşündük erken doğum yaptm 29 haftada bebegim sapasağlam dogdu ne bir engeli ne bir hastalığı vardı sdece kilo almasi icin yogun bakimda kaldi ve suan 4 yaşına girecek kalbini ferah tut rabbim sağlıklı sıhhatli bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Naazli 270910 lütfen böyle düşünmeyin. Allah size bir melek gönderiyor. Hele bi doğsun kucağınıza alın onun size olan sevgisini bağını görün şimdi içinizin paramparça olmasına çok pişman olucaksınız. Bebek büyütmenin her şekli zor çocuk yetiştirmenin her türlüsü sorumluluk. Allahım beterinden korusun inşallah. Down sendromlu olması sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor. Neler var görüyoruz duyuyoruz bence sizde şükredin meleğinize ve sağlıkla kavuşun inşallah 🥰🤲🏻🤲🏻
2prensesannesiiii 270910 sağlıklı doğabilir canım o testler yanıltıyor geçen bi video izledim doktor down sendromu diyor aldırmıyorlar sonra covid oluyor acil sezaryana alıyorlar bebek sapa sağlam doğuyor bu riski arkadaşımada söylediler testi tekrarlamış temiz çıkmış bebeği gayet sağlıklı yani oda başımdan aşağı kaynar sular boşaldı doktor öyle deyince demişti testlerin yanılma payı var canım inşallah sağlıklıdır sizinkide🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻