Merhaba kızlar 37+4 olduk, 2 gündür hastanede idim, 2 gün önce sabah nst taktılar 3 kere nst taktılar 3ünde de sancım vardı ve bebeğin kalp atışları düşük düzensizdi sonra güven vermeyen nst deyip yatış verdi doktor bu arada rahim açıklığı vs de yoktu. Doğumhaneye gönderdiler bir süre daha nst takıp takip ettiler, doktor da nst de her sancın olduğunda çocuğun kalp atışı düşüyor bu yüzden sana suni sancı vercem ve suni sancı testi ile bebeğin kalp atışlarını izliycem duruma göre de bebek normal doğum sancısına dayanabiliyor mu diye kontrol edicez dedi her ihtimale karşı sezeryan olabilirsin dedi. Sonra akşam suni sancı verdiler ve 5 saat sancı çektim bildiğiniz doğum sancısı çektim ve bebeğimin çok şükür kalp atışları güzel çıktı ve normal doğum sancısına dayanabiliyor diye olumlu şeyler söylediler ama bende suni sancıya rağmen rahim açıklığı olmadı doktorlar da şaşırdı o kadar sancı çektim 1 cm bile açılmadım. Her neyse sonra servise çıkardılar herşey normal olunca o gece orda kaldım, ertesi gün sabah yine nst taktılar ve yine herşey sağlıklı ve normal gitti bu arada sancım suyum nişanım vs olmadı. Doktor da en son seni eve gönderelim şu anda herşey normal gidiyor evde bekle dedi herhangi bir durum karşısında hastaneye acil gel dedi. Ben de taburcu oldum eve geldim şu anda da doğumu bekliyorum yine rahim açıklığı yok. Sizce o kadar suni sancı çektim neden rahim açıklığı olmadı merak ediyorum, ben de bol bol hurma, yürüyüş, su içiyorum, squad hareketleri işte merdiven inip çıkma yani böyle zamanla açılma olur mu?