Snmdrm Meraba 18+6 yım ve bugun ilk defa öğlen boyle hafif den tekme gibi bişey hissettim ayh dedim bune damar herelde oynadı. Şimdi kuru incir yedim cevizli 2 kere aynı şekilde oldu ben psikolojık olarak mı yoksa 18. Haftada hafif tekmeleme görülüyomu
aslansmommm Snmdrm evet hissedilebilir bende 17. Haftadan itibaren hissetmeye başlamıştım ama çok nadir oluyordu bazen günlerce hissetmediğim oldu şimdi 21 haftalık her gün hissediyorum artık şükür 😌 o yüzden sizde her zaman hissetmezseniz şimdilik sıkıntı yapmayın zamanla düzene girer 🧿
Snmdrm aslansmommm valla beklıyorum atsın die atmıyor 4 saatdır bu aralar nadir ozaman oluyor meraklanmıyım :)
aslansmommm Snmdrm evet acaba bişey mi oldu niye hareket etmiyo diye agladığım bile oldu maalesef ne kadar o haftaların erken oldugunu bilsem de hormonlar insanı cok hassaslaştırıyor 🤭 boşuna üzmeyin kendinizi benim gibi inşallah saglıkla kavusuruz yavrularımıza 🤲🏻😌🧿