Aytiii Merhaba kızlar Bio-oil kulannıyorsunuzdur, hangisini önerirsiniz? Pembeyi kullandım başından beri memnunum ama SARI daha iyi diyorlar..kullanan varsada önersin🙏🏻
dnz_dnz Aytiii sarısı daha doğalmış. Ben bir kutu bitirdim ikinciye geçtim, memnunum şu an pek çatlak olmadı gibi. Göbeğin en altını göremiyorum doğumdan sonra anlaşılacak asıl çatlak olup olmadığı 😄
kararsizanne22 Aytiii sarı daha çok nemlendiriyo bence şimdi pembe var ama ben hindistan cevizi yağıyla beraber kullandım son aylarda çatlağım yok 38 haftadayım bence hcy daha etkili oldu 🤲🏻
Aytiii kararsizanne22 bende de pembe..ama sonra yorumlarda okudum bazıları sarı daha iyi yazmıştı..şimdi sarıyı almayı düşünüyorum
dnz_dnz Aytiii ben çok bekledim indirime girmesini ama sadece bir kere 7 lira düştü sadece 😄 maalesef çok indirim olmuyor onda. Siz bilirsiniz tabi aceleniz yoksa bekleyin biraz
Dolunaybelinay Aytiii pembe olanı kullanıyor um. 10 gün ara verdim göbeğimi alt kısmı çatladı malesef hemde koyu kırmızı çizgi. Suan tekrar surmeye devam ediyorum çoğalır mı faydası olur mu bilmiyor pr um ama keşke ara vermeseydim diyorum