Fatmanur99 Haftadayız bugün kontrolümüz vardı iki haftadır tansiyon yüksekliğinden dolayı alfamet ilaç kullanıyorum bu gün gittiğimde doktorum bebeğin kilo almadığını söyledi ilaç bebeğin kilo alımını durdurur mu? Ultrasonda herhangi bir sorun çıkmadı kilo almaması dışında
kahvesever__ Fatmanur99 öyle bir sorun olsaydı vermezdi doktorun ilacı bende de tansiyon var hamilelikte çok yükseldi hatta erken doğum bille olabilir dedi doktorum şükür doğum yaptım ben 2 hafta erken doğum olduğu benim
Berenibeklerken Fatmanur99 ilaçtan değil tansiyondan dolayı almıyo bebek kilo. Bende alfamet kullanıyorum günde 4 defa. Kan basıncı artıyomuş plesentaya besin gidemiyomuş doktorum öyle anlattı. Haftan çok iyi zaten alsın artık doktorun bebeği ben de görebilsem 38leri keşke 😬
gamzecevik1 Asıl yüksek tansiyon devam ederse bebek kilo almaz. Ben de hipertansiyon çıktı gebeliğe bağlı bende kullanıyorum. Bebeğim güzel de kilo alıyor. Çok şükür.
Fatmanur99 gamzecevik1 benimde gebeliğe bağlı 36. Haftada çıktı kilo alımının durmasını kafama taktım biraz
gamzecevik1 Fatmanur99 biraz bebeğe kilo yapacak şeyler yemeye gayret et ve lütfen kafana takma stres daha çok tansiyonu etkiliyor. İnşallah sağlıcakla alırsın kucağına bebişini,🤲