Kızlar selam.
36 haftalık hamileyim bebeğim hareket ederken sağ tarafıma toplanıyor böyle dışarı çıkacak gibi yumruk gibi oluyor o tarafım 1 kaç saniye sonra normale dönüyor ama ara ara oluyor. Nette yeri daraldığı için vs. Yazıyor ama sizler de de oluyor mu?