masalimsii Merhaba anneler. 20. Haftadayım bu haftam hep karın ağrısı ve hazımsızlık gaz ile geçtim. Sürekli karnım ağrıyor bağırsaklarım gurulduyor. Acaba bu haftalar da normal mi yaşayan var mı?
Aalleeyynnaa Her gün düzenli sade soda tüketiyorum özellikle akşam yemeği sonrasında, ve gün içinde içtiğim süt laktozsuz oluyor sindirim açısından bunlara da dikkat ederseniz belki size de faydası olur