Brglyksk_ Brglyksk_ kaç gündür evde değildim bugün eve geçtim ovülasyon testi yaptım böyle çıktı bat 1 Haziran 12 gün kaldı normalde düzenli yapıyordum ovülasyonu son 1 hafta yapmadım fırsatım olmadı ama bugün koyuydu diğerlerine göre bilgisi olan var mı
Aslaninannesi01 Brglyksk_ yumurtlama olduğu zaman ya aynı koyulukta yada daha koyu oluyor ama 1 hafta yapmamssnz çatlamaya da işaret olabilir değerlendirin mutlaka