Bebeto_aleyna Kızlar merhabala 19+3 olduk galiba geç kaldım bilmiyorum ama kan testini devlette yaptırdım direk özele gittim galiba sağlık ocağına kayıt oluyormuş takip için vs. İçin yaptırmam gerekli mi yaptırmayan da var mı
sherlock Bebeto_aleyna onlar sistemden seni görüyor özele gitsen de ben öyle biliyorum. Ebe hanım direkt aramıştı beni ben de özel takipliydim. Ama seninki kaçırmış galiba bir ara istersen
Klcaysgl Bebeto_aleyna canim sen gidip gebeyim diye kayit yaptiriyosun onlar seni tetenoz aşisi ve rutin kntroller için arayip çağriyolar
Derya Bebeto_aleyna gidip kayıt oluyorsun hamile olduğunu söyle yoksa cezası varmış burdaki sağlık ocağı öyle söylemişti bana
Ozge Bebeto_aleyna ben beta hcg için gittim ilk oradaki hemşire kalp atışını alır almaz haber ver kaydını açayım demişti.
Dilan27 Zaten kayıtlı olduğunuz bir sağlık ocağı yok mu ? Onların sizi devamlı takip için aşı için aramaları gerekiyordu
Bebeto_aleyna Dilan27 var ama ben testi evde yaptım özele gidiyorum gidip sağlık ocağına bildirme vs yapmam gerekir mi onu bilmiyorum
61boncuk61 Bazen hastaneler kaydı bildirmiyor.saglik calisaniyim bende. Özele takipliydim hiç bildirim olmamış.sonra devlete gittim bı ara o zaman sisteme düşmüşmüşüm.arkadasimi bayağı ugrastirmistim😂 Sağlık ocağını telefon ile arayabilirsin.
Smyye1B Bebeto_aleyna Ben baştan beri hep özel takipliyim hiç sağlık ocağına gitmemiştim taa ki 16. cı hafta aradılar dediler 19.cu hafta gel tetanoz yapalım diye ondan sonra ayda 1 çağırdılar hep. 😇
tazebiranne_hg04 Bebeto_aleyna arayın gerekli aşı ve ölçümler oluyor ben kendim kayıt yaptırmıştım gidip
Satiyeak Bebeto_aleyna ben hamilelik testini saglik ocaginda verdim. Ertesi gunu aile hekimim gebeligimi onayladi ve otomatik sisteme kayit oldum. Ertesi gunler beni hemsire aradi bana bilgiler verdi ultrason kontrolu ve asilarla ilgili.