Feride11_ Merhaba hamisler 32 haftana girdm bugün adet sancısı gibi sancı çekiyorm sağlık ocağına gittim kalp atışı iyi denildi bulunduğum yerde nst olmadığı için giremedim sizce normal mı bunu yaşayan varmı