Kızlar merhaba. Önümüzdeki ay sezaryen doğum yapacağım. Etraftan sezaryen doğumda süt geç geliyor hikayelerini çok duyuyorum. Açıkçası aynı sorunu yaşarım diye çok korkuyorum. Doğumdan sonra sütün hemen gelmesi için yapılabilecek bir şey var mı? Az olursa da artırmak için kullandığınız yöntemler neler?