Selamlar herkese tüp bebek ile hamile kaldım 15. haftamız dolmak üzere 14+2 ve 14+3 te kanama ve devamında koyu akıntı oldu 14+5 te tekrarladı … bebek çok şükür iyi ama ben çok tedirginim sürekli yatıyorum ve sürekli bebeği kontrole gitmek istiyorum … benzer şeyleri yaşayanlar var mı 😔😔