Merhaba kızlar tüp bebek tedavisiyle hamileyim. Bugün 6 haftalık olduk 1 haftadır kahverengi lekelenmelerim vardı bugün acile gittim endişelendiğim için kanama alanı gözükmedi kese ve bebek göründü kalp atışı için henüz erken olduğunu söyledi doktor. Benim sorum kese büyük bebek küçük olması sorun teşkil eder mi