Larakaya Kız isim önerilerisi olan varmı kızım olacak 20 haftalık gebeyim ama hala isme karar veremedik farklı isimler olsun istiyorum
Asellinannesi0 Yeliz6767 bade isminin anlamı çok iyi değil canım bilmiyorsundur diye söylemek istedim
Yeliz6767 Asellinannesi0 öyle mi kulağa hoş geliyor ama manasını bilmiyordum sağolun 😊 şimdi baktım manasına gerçekten de hiç iyi degilmiş manası 😬
yildizk biz 37. haftalık olduk, kızımızın ismi Hafsa Lina olucak inşaAllah🌸 ama değişik isimler olarak: Adel, Esila, Liya isimlerini önerebilirim 🌝