Eshsgjakkizimz İdrarim biraz enfeksiyon cikti yanma da oluyor arada dr um clesem 600 mg verdi benim gibi kullanan varmi valla korka korka içiyorum
Deletedmon00881 Eshsgjakkizimz bol su tüket ve aç kalma canım, bende çok kullandım hicbisey olmaz Allah’ın izniyle, bişey olsa doktor yazmazdı..
Eshsgjakkizimz Deletedmon00881 suyu icmeye calisiyorum dikkat ediyorum gene de çıktı ilk zamanlar biraz vardi su icerek felan idare ettim suan 27 haftalik erken dogum olmasin diye yazdi
_ilkanneligim Bende boğaz enfeksiyonu olmuştum ondan dolayı antibiyotik kullandım , doktorum kullanmazsan daha kötü olur senin için dedi . Kullandım ve kısa sürede toparlandım . İnşAllah bir şey olmaz içini ferah tut 🌹