Mrb ben randevu aldım detayliya şimdi size sorum burda çokça okuduk 2 defa söylenip de 3 defa başka dktrda detaylıda cinsiyet değişen açıkçası dolabı zibidi biraz aldım bişeyler herkeste biliyor ismi bile hazır 13 ve 18 de erkek denilen bebek detaylı ultrason başka dktrda da kız olarak değişirmi yani kaç defa da pipisini gösterdi dktrda bebeğin ama yanılma da olacağını düşünmüyorum özel hastaneydo benim başına gelen varmı ? 18 den sonra aldım az çok hata mı ettim acaba ?