Merhaba arkadaslar carşamba günü hafif bi lekelenmem oldu sonraki güne kalmadan geçti. 9 haftalık hamileyim. Bu yüzden doktora gittim. Doktorum baktı herşeyin normal olduğunu yerleşme kanaması olabileceğini söyledi. Ancak yine de progestan ilacı yazdı. Sabah akşam olmak üzere 15 gün boyunca kullanılıyomuş. Herhangi bi yan etkisiyle karşılaşan veya doktor yazdığı halde kullanmayan vs oldu mu? Pek içmek istemiyorum ama doktor yazdığı içinde kullanayım diyorum. Beni bi aydınlatabilirmisiniz 🤣🥰