Yasemincee26 Kızlar az önce gonalf ilk iğnemi vuruldum heyecanlıyım. Bu ay yaptıran kimler ne durumdasınız
Yasemincee26 Elibo doktor vurulma şeklini anlattı gel şimdi yapalım her gün bu saatte vurul dedi o sebeple
melekmommm Elibo bende hep dörtte vuruldum aşılama olurken. Ama tüp bebek yaptıran kadınlar orda görmüştüm sabah 11 de vuruyorlardı.
Sammermaid Yasemincee26 Allah yardımcınız olsun geçtim o yollardan tutmadı ama çok şükür doğal yoldan şu an hamileyim Rabbim yardım etsin hiç moralinizi bozmadan pozitif düşünün 🌸
Yasemincee26 Sammermaid pozitif olmaya çalışıyorum canım iyi düşünecegim hep. Hayırlısı olsun dizinde bebegniz 🥰 sizde sıkıntı neydi neden tüp bebek tutmadı
Gamzeucan Yasemincee26 insallh cok güzel sonuçlar alırısnz ben ilaçkarımı aldım adeti bekliyorz 5 gün fln var inslalh bnde başlıycam bu ay 🥰
Yasemincee26 Gamzeucan inşallah canım birlikte alalım güzel haberleri. Siz ne kadar ödedini ilaçlara ne verdi ilaç olarak
Gamzeucan Yasemincee26 gonal-f bide gonapeptyl igne verdi biz rapor cıkartık 14 bin fln tutuyordu biz 3500 aldık
Sammermaid Yasemincee26 sağol teşekkür ederim tek embriyo olmuştu zaten o da nasip olmadı inş artık sağlıkla gelir bebişlerimiz
Cemoss46 Yasemincee26 bende eylül ayında başladım ben yumurta toplamada sıkıntı yaşamıştım o yüzden 4 ocakta transferim oldu şükür 22 haftalığız Allah sizinde kalbinizdekini nasip etsin💙
pm2008 Cemoss46 Bizde 3 ocakta transfer yaptırmıştık 22 haftalığız 😍✨ Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin
Sevvgiii Yasemincee26 bende bugün ilk iğnemi vurdum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. İğne yerinde acı hissediyorum biraz. Korkutuyor bu beni. Hep böyle mi olacak artık diye korkuyorum. Allah emeklerimizin karşılığını hayırlısıyla verir inşallah
Arvalya Sevvgiii Alışırsınız. İnşallah pozitif sonuç olur ve o iğneler aylarca sürer. Güzel haber gelince iğneler acılar unutuluyor.