kckcdn95 Merhabalar hamilelikte cilt lekeleri oluşmaması için hangi tür kremleri kullandıniz acaba ve kaçınci ayinizda başladınız kullanmaya. Yaz geliyo ve lekeler oluşmadan başlamak istiyorum önerilerinizi bekliyorum 🤗🥰
Eslem_1 kckcdn95 Beyruhanın ürünlerine bakabilirsiniz tamamen doğal içerikli bir de düzenli Güneş kremi kullanmanızı öneririm ben de çıkmadı hiç elhamdulillah
Hsnycvk kckcdn95 ben önlem alamadan oluştu lekelerim 🤦🏻♀️ bir süredir c vitamini serumu kullanıyorum nemlendirme için de hyaluronik asit serumu kullanıyorum ve asla güneş kremi sürmeden dışarı çıkmıyorum lekelerimde açılmalar gözlemledim
Hsnycvk Askiletotomsu çok araştırdım yasak içerikleri ama hiçbir yerde c vitamini ve hyaluronik asit serumlarının yasak olduğunu okumadım ben☺️