simayorunn Kızlar bugün karnım da ağrı var 29+4deyiz daha bebek hareketlerini vajinamda hissediyorum elledigimde vajinamin üst sağ kısmında elime bı sertlik geliyor neden öyle acaba biliyor musunuz
Eda3 simayorunn canım karnında nasıl bir ağrı var regl ağrısı gibi mi ? Bebek makat pozisyondadır o yüzden öyle aşağıda hissediyorsun
Acemianneee08 simayorunn canım stres yapma hiç benm de hep alt tarafta senin de makat geliş muhtemelen . Doktorum aprı yapar korkma ayakalrı aşağıda demişti
simayorunn Eda3 karnımda ki ağrının yeri sürekli değişiyor evet regl ağrısı gibi ama kısa süre geçiyor yeniden geliyor,🙄
Eda3 simayorunn canım sen eğer müsaitsen bir gidip muayene ol ne olur ne olmaz regl ağrısı gibi dediğin için belki kasılma vs olabilir nst ye girersin bir için rahatlar en azından magnezyum kullanmıyorsan doktoruna söyle başlatır zaten
simayorunn Eda3 malesef gidemem doktorumuz izinde ve küçük bir ilcedeyiz biz sadece devlet hastanesi var yani doktor olmayınca da bı ise yaramıyor o yüzden sizlerden bilgi almak istedim 😥
Eda3 simayorunn o zaman sade soda tüketebilirsiniz bol bol su için 2.5 litre altına düşmeyin ve bol bol uzanın dinlenin inşallah geçer