Umutunannesi92 Kızlar içimizde muhakkak sağlıkçı arkadaşlarımız vardır lütfen yardımcı olun 🤗 sabah şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekeri 93 1 saat sonra 179 iki saat sonra 170 çıkmış sonuç nasıl yani yorumlar mısınız?
Esra1990 Umutunannesi92 benimki gibi çıkmış yani gebelik şekeri doğum sonrası büyük ihtimal geçecek açlık şekeriniz normal çıkmış çünkü
Umutunannesi92 Zehragniken yaaaa deme yahuuu🥺 tahmin ediyordum zaten böyle çıkacağını kendi isteğimle yaptırdım testi
Esra1990 Umutunannesi92 benimde aynı 90 dı açlık şekeri tokluk 100 küsürdü yani 145 olması gerekirken 145 i geçiyordu Doktorum sen şeker hastası değilsin korkma dedi gebelik şekerin var dedi diyet verdi ve insülün kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam
Umutunannesi92 Esra1990 bir saat sonra doktorumla görüşeceğim bakalım ne diyecek çok merak ediyorum 🤷🏼♀️
Esra1990 Umutunannesi92 ilk başlarda çok kafaya taktım hiç gerek yok taktıkça çıkamazsınız işin içinden daha yüksek olanlar var 200 leri 300 leri gören çok şükür diyelim büyük ihtimal diyet verirler diyet düşürmezse insülün verirler insülünin hiç bi zararı yok bebeğe şekeri dengelediği için yararı var hayırlısı olsun hakkınızda geçmiş olsun
Umutunannesi92 Esra1990 insan kendi için korkmuyor ki çocuğu için korkuyor son derece normal korkmaniz 🤗🤗 sizin de hakkınız da hayırlısı olsun çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🙏🌺
Kkkrks Bende dün yaptırdım fakat açlık kan şekeri almadan direkt içeceği içirip baktılar 50gr da 1 saat sonrası 153 çıktı benimde doktorum yüksek dedi