Deletedmom623737 parol içebilirsin yazmışlar zaten onun dışında bana önceden doktor söylemişti su içmemek vücudun susuz kalması gibi durumlarda baş ağrısı oluşabiliyormuş yeterince su içmiyor isen hemen koca bir bardak iç etkisini görürsün bence onun dışında tansiyonunu ölçmeni tavsiye ederim yüksek tansiyon belirtisi baş ağrısı ağrı kesici iç ve tansiyonuna mutlaka bak 😊