Ilk dogumum o kadar kotuydu ki 2.cide hic normal dogum yapip ayni kabusu yasamak istemedim cunku cok cok korkuyodum ama esim bi turlu ikna olmuyodu sezeryana o yuzden yaptiklarimi anlatayim size 35 den sonra gunde 3 4 tane hurma yiyordum..36 .co haftada gunde 2 kez papatya cubuk tarcin ve bogurtlen yapragi kaynatip ictim 36 5 de nisanim geldi ve 4 gun boyunca akintim gitti megersem bebgin suyuymus bilemedim tabi..37 3 de kontrole gittim 2 cm aciklik var ve bebegin kalbi cok hizli atiyor normali deneyip olmazsa ameliyata almqmiz gerekebilir diyip doguma aldilar beni..Sonra suni sanci verdiler sanci geldikce ben ebelerin dedigini yaptim hep burnumdqn nefes alip verdim sanci siddetim 60dan fazla degildi acilmam cok hizli ilerledi doktor baktiginda 4 cm 2 3 saate dogar dedi yarim saat sonra ebe kontrol etti 6 cm olmus mesanen cok dolmus dedi onu bosatcM dedi onu bosalttip tekrar kontrel ettignde acilmam 9 10 olmustu hemen doguma aldilar ..Inanin o hareketler ictigim caylar olmazsa ben ilk dogumumda kendimi duvarlara vuruyordum olmuyordu diye ..bunda oyle olmadi ve yavrum dogdu ..